פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי
פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי הציבור החרדי הדתי הוא חלק חשוב מהחברה הישראלית, והוא מהווה שוק פוטנציאלי גדול עבור עסקים רבים. עם זאת, פרסום לציבור
פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי הציבור החרדי הדתי הוא חלק חשוב מהחברה הישראלית, והוא מהווה שוק פוטנציאלי גדול עבור עסקים רבים. עם זאת, פרסום לציבור
שיווק לציבור חרדי דתי: הדרך להצלחה הציבור החרדי הדתי הוא חלק חשוב מהחברה הישראלית, והוא מהווה פוטנציאל אדיר לשוק הצרכנים. עם זאת, שיווק לציבור זה
אפקט הקורונה על הדיגיטל החרדי ההובלה של הפרינט היא עובדה שככל הנראה לא תשתנה, אך במקביל הדיגיטל החרדי רושם בימים אלו את הזינוק הדרמטי בתולדותיו.
קידום אתרים שומרי שבת מאת דניאל זריהן, מקדם אתרים ובלוגר האתגרים הניצבים בפני מקדמי אתרים בנישות שונות הם רבים ומורכבים, ומשתנים, כמובן, בין נישה
"אז כמה לייקים תביא לי בחודש?"
שאלה שעולה כמעט תמיד בפגישות עם הלקוחות.
יש בתחילת הפגישה וחלקם 'מנומסים יותר' ועושים את זה כשאנו מבצעים את מחקר המתחרים.
איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?
נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?
הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!
כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, ולא יזרקו אותם החוצה, YouTube, Vimeo, אתר וכו'
כבעלי אתרים זה מכניס אותנו לפרדוקס, מצד אחד אנו רוצים לקדם את האתר, מצד שני רוצים שהפוסט שפרסמנו ירוץ ויגיע לחשיפה מירבית.
אחרי מאות סרטי מכירה ותדמית שייצרנו ללקוחות, קבלו 9 טיפים לצילום סרט מכירה מושלם.
האם שיווק דיגיטלי מתאים לכל עסק ועמותה, או רק לעסקים הגדולים.
בחנו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי, ובדקו את עצמכם האם העסק שלכם מתאים לדיגיטל.
מנועי החיפוש הם מקור התנועה העיקרי עבור רוב אתרי האינטרנט. במאמר זה, נשתף 9 כלים ותוספי וורדפרס הטובים ביותר שישפרו את ה- SEO (הקידום האורגני) של האתר שלך, ולניהול יעיל של אתר.
יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט
נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.
בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.
רוצים למכור מוצרים דרך WhatsApp?
פיצ'ר חדש בווצאפ ביזנס מאפשר להציג קטלוג ולמכור בעזרתו מוצרים דרך הווצאפ. תוכלו להוסיף לקטלוג תיאור תמונה ומחיר. את הקטלוג תוכלו בקלות לשתף עם לקוחות רלוונטים.
ישיבת מאור התלמוד יוצאת לקמפיין מצ'ינג. האם הם יצליחו? ישיבת מאור התלמוד מצטרפת לשרשרת המצ'ינגים האופנתית, ופותחת בקמפיין משלה "להאיר". הנימוק: חוב שנותר מבניית
האם צפויות עוד הפתעות בקמפיין 'דירה ברגע'? כנראה שההגרלה על דירת שלושה חדרים ברמת גבעת זאב בשווי 1,600,000 ₪, היא לא ההפתעה היחידה בקמפיין ההגרלה
הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים
או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך