"מוקשים" בעסקאות נדל"ן
במהלך עבודתנו אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם נרכש נכס מקרקעין בלא בדיקת מומחה ולאחר מכן מתגלים פגמים משמעותיים העשויים להוריד לטמיון מאות אלפי שקלים,
במהלך עבודתנו אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם נרכש נכס מקרקעין בלא בדיקת מומחה ולאחר מכן מתגלים פגמים משמעותיים העשויים להוריד לטמיון מאות אלפי שקלים,
בבעלותכם דירת מגורים בבניין משותף, יזם מציע לכם לבצע בבניין פרויקט במסגרת תמ"א 38/1 (חיזוק הבניין ותוספות בניה), כיצד תדעו כי התמורה המוצעת לכם ע"י
ההתקשרות בין בעלי הדירות בבניין ליזם המעוניין לבצע בבניין פרויקט במסגרת תמ"א 38 הינה מכירת זכות במקרקעין, במסגרתה בעלי הדירות בבניין מוכרים ליזם זכויות בניה שבבעלותם (לדוגמה
רבים רואים ברכישת קרקע חקלאית כאפיק השקעה לטווח ארוך, מתוך ציפייה כי בעתיד ישונה ייעוד הקרקע מייעוד חקלאי לייעוד מגורים או מסחרי.
ניתן לערער על חיוב היטל ההשבחה בשלושה דרכים: לפנות לוועדה לתכנון ובניה ולבקש פטור מחיוב היטל ההשבחה (ראה מאמר בעניין התנאים לפטור מהיטל השבחה). לפנות
בחודש נובמבר 2012 הופקדו להתנגדויות תכניות הרובעים של העיר תל אביב יפו, שתיים מהן אושרו סופית במהלך שנת 2018, אלו הן תכנית רובע 3 (תא/3616/א)
"אז כמה לייקים תביא לי בחודש?"
שאלה שעולה כמעט תמיד בפגישות עם הלקוחות.
יש בתחילת הפגישה וחלקם 'מנומסים יותר' ועושים את זה כשאנו מבצעים את מחקר המתחרים.
איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?
נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?
הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!
כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, ולא יזרקו אותם החוצה, YouTube, Vimeo, אתר וכו'
כבעלי אתרים זה מכניס אותנו לפרדוקס, מצד אחד אנו רוצים לקדם את האתר, מצד שני רוצים שהפוסט שפרסמנו ירוץ ויגיע לחשיפה מירבית.
ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה"
חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. פעם ראשונה שלי שאני נפגש עם לקוח, בתקווה לסגור חוזה. הרגשתי שאני נכנס למגרש של הגדולים והקדמתי, יותר נכון, פחדתי לאחר אז הגעתי מוקדם לבית הקפה.
אחרי מאות סרטי מכירה ותדמית שייצרנו ללקוחות, קבלו 9 טיפים לצילום סרט מכירה מושלם.
האם שיווק דיגיטלי מתאים לכל עסק ועמותה, או רק לעסקים הגדולים.
בחנו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי, ובדקו את עצמכם האם העסק שלכם מתאים לדיגיטל.
מנועי החיפוש הם מקור התנועה העיקרי עבור רוב אתרי האינטרנט. במאמר זה, נשתף 9 כלים ותוספי וורדפרס הטובים ביותר שישפרו את ה- SEO (הקידום האורגני) של האתר שלך, ולניהול יעיל של אתר.
יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט
נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.
בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.
"אובדן מהווה חלק בלתי נפרד מהקיום שלנו כבני אדם. אנחנו מתנסים בחוויות של אובדן לאורך כל החיים, יש חוויות של אובדן בעקבות אירועים בלתי צפויים שאנחנו נחשפים אליהם במהלך החיים. האירוע המוכר ביותר שמוליד חוויה של אובדן הוא מוות של אדם קרוב, ואכן חוויה כזאת נחשבת לאחת המצוקות הפסיכולוגיות הקשות ביותר."
רוצים למכור מוצרים דרך WhatsApp?
פיצ'ר חדש בווצאפ ביזנס מאפשר להציג קטלוג ולמכור בעזרתו מוצרים דרך הווצאפ. תוכלו להוסיף לקטלוג תיאור תמונה ומחיר. את הקטלוג תוכלו בקלות לשתף עם לקוחות רלוונטים.
שעת חינוך הרב פנחס ברייער שליט“א מגזין במה מאמר שני בסדרה ננסה בכמה מילים לתאר את המעמד… דוד המלך מודיע שברצונו להשכיל את העם להאיר
מה הפירוש "הרואה את הנולד"? בפשטות הכוונה לחשוב תמיד צעד אחד קדימה, לצפות את העתיד ולראות את ההשלכות שיגרמו ממעשיך עוד לפני שאתה עושה אותם. אולם פירוש זה לא מסתדר עם לשון המשנה, משום שאם זאת הכוונה, מן הראוי היה לכתוב בלשון עתיד "הרואה את אשר יוולד", לא את ה"נולד", מלשון עבר. כוונת רבי שמעון שהחכם הוא מי שרואה את העכשיו.
הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים
או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך