קטגוריה: חדשות

תוכן שיווקי

"מוקשים" בעסקאות נדל"ן

במהלך עבודתנו אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם נרכש נכס מקרקעין בלא בדיקת מומחה ולאחר מכן מתגלים פגמים משמעותיים העשויים להוריד לטמיון מאות אלפי שקלים,

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

מס שבח בפרויקט תמ"א 38

ההתקשרות בין בעלי הדירות בבניין ליזם המעוניין לבצע בבניין פרויקט במסגרת תמ"א 38 הינה מכירת זכות במקרקעין, במסגרתה בעלי הדירות בבניין מוכרים ליזם זכויות בניה שבבעלותם (לדוגמה

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

רכישת קרקע חקלאית

רבים רואים ברכישת קרקע חקלאית כאפיק השקעה לטווח ארוך, מתוך ציפייה כי בעתיד ישונה ייעוד הקרקע מייעוד חקלאי לייעוד מגורים או מסחרי.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?

נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!

הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!
כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, ולא יזרקו אותם החוצה, YouTube, Vimeo, אתר וכו'

כבעלי אתרים זה מכניס אותנו לפרדוקס, מצד אחד אנו רוצים לקדם את האתר, מצד שני רוצים שהפוסט שפרסמנו ירוץ ויגיע לחשיפה מירבית.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

5 טיפים למכירה מוצלחת

ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה"
חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. פעם ראשונה שלי שאני נפגש עם לקוח, בתקווה לסגור חוזה. הרגשתי שאני נכנס למגרש של הגדולים והקדמתי, יותר נכון, פחדתי לאחר אז הגעתי מוקדם לבית הקפה.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט

נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

'אני רוצה שתפגיז פרסומות בפייסבוק כל יום'

בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.

להמשך הכתבה »
חינוך

נשימה לנשמה – עוגנים לנשמה מתוך פרשת חיי שרה

"אובדן מהווה חלק בלתי נפרד מהקיום שלנו כבני אדם. אנחנו מתנסים בחוויות של אובדן לאורך כל החיים, יש חוויות של אובדן בעקבות אירועים בלתי צפויים שאנחנו נחשפים אליהם במהלך החיים. האירוע המוכר ביותר שמוליד חוויה של אובדן הוא מוות של אדם קרוב, ואכן חוויה כזאת נחשבת לאחת המצוקות הפסיכולוגיות הקשות ביותר."

להמשך הכתבה »
חינוך

נשימה לנשמה – עוגנים לנשמה מתוך פרשת וירא

מה הפירוש "הרואה את הנולד"? בפשטות הכוונה לחשוב תמיד צעד אחד קדימה, לצפות את העתיד ולראות את ההשלכות שיגרמו ממעשיך עוד לפני שאתה עושה אותם. אולם פירוש זה לא מסתדר עם לשון המשנה, משום שאם זאת הכוונה, מן הראוי היה לכתוב בלשון עתיד "הרואה את אשר יוולד", לא את ה"נולד", מלשון עבר. כוונת רבי שמעון שהחכם הוא מי שרואה את העכשיו.

להמשך הכתבה »
גלילה לראש העמוד